2008-10-31

Antingen är jag uppe med tuppen eller så har jag inte gått och lagt mig än. Ni som känner mig kanske kan våga er på en gissning.

Höjden av lycka är att ens "häng" inte kommer in på ett ställe eftersom de är för berusade.

Idag har varit en mer missantropisk dag än vad den gemene torsdagen brukar erbjuda. Jag har inte bestämt mig för om det är bra eller dåligt ännu. Klart är att människor är olika, vi surfar på olika vågor, det finns de som aldrig kommer upp, de som kraschlandar, och de som iakttar allt från bardisken.

Fick idag veta att den här bloggen trots allt har en del läsare. På söndag reser jag till Amsterdam. Litteraturen på internet kan bli lidande någon vecka.

För er som har glömt. Bertil Gertner trodde på änglar.

1 kommentar:

Leif Ekstedt sa...

www.bertilbloggar.wordpress.com
Han började i september.
Han har ju änglar på nära håll.