2008-04-03

After Work är ett bondande fenomen, och nu är det dags igen. Efter 2 veckor och 4 dagar av ett lika meningslöst som intimt umgänge med Adobe InDesign ska den nyvunna friheten nu firas. Det görs bäst med en billig kombination av sunkig plockmat och öl någonstans i Vasastan.

Jag börjar mer och mer identifiera mig med min nya frisyr. Problemet är att mitt hår växer snabbast i världen, så jag kommer behöva klippa igen nästa vecka. Behovet kommer dock inte uppfyllas förrän om tre-fyra månader, vilket gör att den här klippningen känns tämligen meningslös, då jag lika gärna kunde ha låtit skiten växa på.

Mugabe åkte på däng. Det roligaste med det är egentligen pressbilden på hans ansikte, där man får en mycket god lektion i hur man inte ska odla sin mustach. Vill du se den, kolla en tidning nära dig.

Jag tror jag ska satsa en hundring på att United vinner Champions League i år. Känns som ganska säkra pengar.

1 kommentar:

Anonym sa...

svackan måste komma för Man U me! borde vara lagom precis nu.. själv tycker jag arsenal hade otur igår.