2008-04-02

JAHA Ännu en dag, ännu ett inlägg. Idag klippte jag mig. Nu ser jag ut som en snäll men ack så tråkig skolgosse. Kanske som en banktjänsteman. Men det är inte det som är grejen.

Varför ska frisören hela tiden envisas med att göra i ordning frisyren på dig när de klippt färdigt? De kan ju inte. Jag vill inte ha Lars Adaktussons beryktade hårfall á la 1980-talet. Det tror jag ingen vill. Det kostar alltså 40 spänn extra att klippa sig för man får springa till närmaste affär och köpa ett billigt substitut till hårwax för att rädda dagen någorlunda.

Helgen ska jag tillbringa i Malmö. Förhoppningsvis tillbringas nätterna i Lund. Men det återstår att se hur det blir med den saken.

Hade lektion i webb-media idag. Jag har svårt att hitta tillräckligt många synonymer på ordet meningslöst för att kunna göra en upprepande beklagning här på bloggen. Det får helt sonika bero.

1 kommentar:

Anonym sa...

jaja, lund it is på nätterna. hos mig hoppas jag.