2008-04-07

K-knappen på mitt tangentbord har börjat lagga. Det krävs nu mer minst 3 tryckningar för att tecknet K ska registreras. Inte bra det här.

I helgen var jag i Malmö, där jag med nöd och näppe lyckades undvika att bo på samma hotell som GAIS. De försökte ju spela boll i Trelleborg under samma helg.

Det ska ordnas fäktning inför derbyhetsen. Enligt säkra källor är det Bobby Friberg alternativt den skallige lagkaptenen i GAIS som ska möte Tobbe Hysén. Tobbe - vi kräver seger. Allting ska dessutom sändas i Kanal Lokal.

Mina fäktelever gjorde bra i från sig i Malmö. Alltid kul när de tar medaljer. Lite oväntat i värjklassen dock, men det är ju bara kul när man kan vinna med den enkla metoden att slå på motståndarens klinga för att sedan träffa. Vilken chocktaktik!

Idag ska jag göra radio. Tre veckor av etern framför mig, och det ska vara stressigt har jag hört.

Snart börjar JVM i fäktning. Bara så ni vet. Onsdagen är het.

1 kommentar:

Anonym sa...

radio är askul. det är inte så hemskt stressigt. dessutom är man i etern. etern! you're gonna be a star, kid!