2008-02-07

TORSDAG Händer inte mycket idag. Detta är det där obligatoriska andra inlägget som kommer efter att man tagit sig i kragen lite och bloggat för första gången på två månader. Det behöver alltså inte handla om något speciellt, vilket tar bort lite av skrivkrampen.

Ska avlägga ett besök på Bostadsblaget idag. Förmodligen renskriva en intervju. Försöka ragga upp en jurist, träna, och laga vapen. Ikväll ska jag se American Gangsters. Det blir mitt tredje försök att ta mig genom den filmen, kanske borde jag helt enkelt inse att den förmodligen är ganska dålig, och lägga ner.

Måste förbi Skattmasen imorgon också. Illa. Det kommer bli en dålig fredag, eftersom jag måste vakna senast 8. Någon som vill byta? Och nej, jag tycker inte synd om er vuxna människor som stiger upp 06.00.

Inga kommentarer: