2009-04-05

För andra gången bloggar ointelligent från Landvetter. Denna oas av kontrollsamhällets fascistoida metoder. Maten är äcklig - men naturligtvis dyr. Här sitter jag och blickar ut över ett flygfält där det sällan siktas några flygplan. Här sitter jag och begrundar min avsmak för att flyga. Eller min fascination för det samma, jag har inte bestämt mig.

Problemet med maten är inte bara ekonomisk. Problemet är att om man vill köpa en macka så måste man köpa ett bröd med linfrön, solrosfrön, vetekli och en massa annat tjafs. Problemet är ju att folk verkar tro att de ska leva för evigt. De tror inte riktigt på det här med döden. Det är intressant att jag inte siktat några power-walkare bland gateminglarna.

Mellanlandning i Köpenhamn, känns som propellerplan. Jag chansar hej vilt på att jag inte kommer att få sitta bredvid Jill Johnsson den här gången, men man vet ju aldrig.

Givetvis försov jag mig också. Och glömde printa ut mitt boardingkort när jag checkade in. Men det ordnade sig. De är trots allt rätt trevliga på Landvetter Airport.

Inga kommentarer: