2009-04-04

Att packa eller inte packa det är frågan. Datorn ska med i alla fall.

Dieselkvällen var helt okej, för er som undrar. Gratis dricka, men än bättre, gratis snus. Det hela blev något av en första lagfest för det nya korplaget FC Larkee. Hela åtta spelare befann sig på Solo denna afton. Måste säga att lagets fysiska status ser ruggigt bra ut. Korpen here we come.

Landar i Kastrup imorn, på min väg till Belfast. Jag gillar Kastrup, vet inte riktigt varför. När jag reser hem mellanlandar jag i Frankfurt. Då spelar Blåvitt mot Djurgården på Gamla Ullevi. Jag gillar inte Frankfurts flygplats. Jag vet inte varför.

Allsvenskan har börjat. Hur har man kunnat vara utan den? Kollade Elfsborg-Hammarby idag och allt är som vanligt. Tråkig fotboll, dåliga domare och tafflig TV4-produktion. Som jag har saknat...
Trist att inte Häcken knep poäng mot Malmö.

Moderaterna är tydligen Sveriges största parti. De säger att det är LO:s fel. Jag tycker det är Monas fel. Eller kanske Ohly. Byt ut dem. Gör som i sportens värld - håller man inte måttet så får man spela i Trelleborg...

Inga kommentarer: