2009-04-03

Fick ett brev om att jag har brev på posten idag. Tydligen måste man hämta ut sin egen post om paketet väger 17,5 kilo. Hur ska jag orka släpa hem det? Nåja, det problemet ämnar jag lösa inom någon timma.

Har fortfarande inte listat ut vad kvällens outfit bör bli. Jag kanske ska skicka ett mail till Blondinbella eller Hemsideredaktörn och fråga. Det blir sneakers i alla fall, den saken är klar.

Sommarens största nyhet är ju helt klart FC Larkee, som gör sitt intåg i det göteborgska korpensystemet i fotboll. I rasande tempo kommer FC Larkee att penetrera sig uppåt i seriesystemet. Kan bli riktigt bra det här.

Hur lång tid och hur mycket pengar kostar det att byta batterier i ett annars väl fungerande armbandsur? Jag tror jag kan återkomma med svar i detta ämne inom kort.

Nu ska jag läsa kurslitteratur iförd enbart kalsonger. Location: Balkongen. Vädret är tillfredställande.

Inga kommentarer: