2009-01-29

Vad vore livet utan en mobiltelefon?

Min mobiltelefon har för övrigt krånglat, men fungerar igen. Mitt MSN fungerar däremot inte. Av någon anledning ser inte alla mina kontakter när jag är online och vice versa. Vet inte riktigt vad som pågår. Men lagen om alltings jävlighet ser väl till att jag måste byta dator snart...

Det var längesedan jag bloggade. Kompenserar med bilder. Oasis var bra, oavsett vad Markus Larsson säger.
Jag, Simme och Bohlin var där. I Scandinavium alltså. Varför målade de inte om inneplåten när de målade om uteplåten. Orange är inte snyggt. Någonsin.


Jag börjar få en dålig känsla över Lundegard Charity Project. Det verkar nästan som att jag kanske måste sluta snusa innan sommaren.


Lundegard har siktats oväntat många gånger på Scandinavium denna säsong. Vad är det som händer?

-----------------------------------------------------------------------------------
Det var ett tag sedan det spelades poker. Men spänningen är fortfarande olidlig. Lundegard har drygat ut ledningen i antalet vunna spel.


4 kommentarer:

Anonym sa...

smickrande bild genrich

Anonym sa...

ska jag ta bort den?

Anonym sa...

nejnej, men jag borde ju ha kunnat komma med nått bättre när jag nu skulle vatt med på kort:)

Anonym sa...

vadå sluta snysa innan sommaren?