2009-01-23

Hur är det möjligt att duscha en halvtimme på morgonen, dränka in sig i tvål, sedan dränka in sig i deo och gå till skolan. Sitta stilla framför en dator i fyra timmar, ta vagnen hem och upptäcka att man luktar svett. Hur är det möjligt?
Jag kanske borde bli hiphopare. Känns som om för stora kläder är svårare att svettas i.

Idag har jag gjort färdigt nödvändiga restuppgifter. På måndag ska jag gå på en rättegång och skriva en artikel om min vistelse där. Sedan är jag i fas. Att vara i fas kan vara bra.

Oasis på söndag. Det kommer bli så ruggigt bra.

Nu ska jag äta något. Vet inte vad än bara.

Det stör mig lite att Anton har börjat blogga. Han lyckas alltid vara roligare än jag. Jag vet inte vad jag ska smida för lämska planer för att lyckas bli roligare. Öka läsvärdet på bloggen. Min blogg är på tok för lagom.

Den är lagom rolig. Den är lagom tyckande. Den är lagom. Blir en del sport, men det är också väldigt lagom då det skrivs om detta. Jag är blekhyad, svensk och medelklass. Blir det inte roligare än så här?

1 kommentar:

Leif Ekstedt sa...

Hur var det Oasis ruggigt eller bra?