2008-12-17

Prao-Henke

I måndags inledde jag min vistelse på Göteborgs-Posten. Jag huserar numera på sportredaktionen. Kortpraktik kallas det. Jag är killen som hänger över axeln på dagchefen, nattchefen och resten av de rutinerade reportrarna. Men det är ganska kul det också.

Mitt pheta knäck om gokart hamnade på ettan på del två efter andra dagen på jobbet. Så nu är man på rätt väg...

Ska fira julen uppe i öst. Med stora feta släkten. 16 personer under ett och samma tak - en julskinka - släkten. Nu är det jul, men det snöar ingenting. Ska bli skönt.

Enligt uppgift till ointelligent.blogspot.com blir det Caesars som agerar förband åt Oasis när de kommer till Scandinavium. På request av bröderna Gallagher själva. Sen när började de digga tuggummipop?

Måste bara upplysa att jag för tillfället är så mycket plus på Bohlin i vår speltävling att han kände sig tvungen att ändra regelsystemet efter att det fungerat fint i snart fyra år.

Dagens SMS:
Jag: Vad fan? Är du med i Gårdakvarnens styrelse?
XXXX: Nej!! Det är en idiot med samma namn. Han måste byta.

Inga kommentarer: