2008-11-02

Landvetter Airport

Bloggar live från Landvetter i brist på trevligt sällskap vid gate 19A. Första gången jag surfar på betalning sedan 1990-nånting. Vad hände med alla Internetcaféer? De kan inte gilla bredbandsgrejen.

Reporter P - if you're reading (as I know you are) Grattis i förskott på bemärkelsedagen.

Tydligen ska hotellet ligga nära flygplatsen. Det känns skönt. Lite tråkigt att Schipol är ungefär the size of Mölndal dock. Jag har glömt att kolla upp om holländarna besitter några gastronomiska färdigheter (inom juridikens måttstockar). Någon som kan tipsa?

Jag är något av en flygrädd person. Läs: Det finns allafall roligare saker att syssla med. Detta gör mig till lite sällskapssjuk strax innan avresa. Vilket påverkar både min image och telefonräkning på ett negativt sätt.

Nu har jag "Time left: 56:40". Jag lade i minsta beloppet. Är tanken att jag ska sitta här och dega eller ska jag i min vänlighet lämna över apparaten till någon annan? Kan man radera cacheminnet på den här? Måste jag sitta av tiden nu? Som ett straff. Det är ju orättvist, jag har ju ändå betalat.

Ha det bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ryktas om att du hittat din Amsterdam. Kommer du avlägga rapport i bloggformat?