2008-10-20

Höst.

Dagens höjdpunkt är inte SPSS. Programmet som gjorde att jag aldrig riktigt tog mina ekonomistudier på allvar har börjat besöka mig igen. Med tanke på att jag har en äcklig CD-rom i min väska är risken för hembesök dessutom ganska stor.

ÖIS uppe i allsvenskan. Vad betyder detta? Henrik Leman siar på sin blogg om att Jonte Berg spelar i rödblått nästa år. Kanske är äldre broder Berg trött på sin något anonyma tillvaro i Blåvitt? Det är nog ingen dum gissning. Om LSK trillar ut vill jag lägga en annan X-ängel till Örgrytes squad. Svedberg-Dalence blir ett bra komplement till en ÖIS-trupp som är alltför beroende av Pavel Zavadill?

Intervju och KTB kommer att förgylla morgondagen om allt går enligt plan. Men jag är förkyld så vi får se hur det blir med moralen.

Jag testade 118100 - den där tjänsten dit man ska kunna sms:a vilken fråga som helst och alltid få svar. Svar fick jag:

Tack för din fråga. Frågan ligger i vår internkö för vidare bearbetning och kan ta tid att besvara. Mvh 118100


Vad jag frågade om? Jag ville ha ett årtal på den första bildbyline som någonsin publicerats. Jag återkommer i ämnetom jag får svar.

Inga kommentarer: