2008-10-31

Fortfarande fredag

Vissa dagar bara måste man blogga. Det är det här med crawings. Jag sitter i skolans datasal en fredag eftermiddag. Naturligtvis är det ingen annan här. Det är jag och surret från ett tjugotal datorer i standbyläge.

Planen är att ta mig ner till närmaste grill och unna mig något så osunt som potatismos med kebabsås. Sjukt gott. Potatismos är underskattat i den svenska matkulturen. I Prag serverades jag potatismos med glass och kanel. Det var löjligt gott.

Dagen till ära har jag kängor på mig. Det kändes som en kängdag och det ryktas ju om snö. Dilemmat är om man ska försöka dra ner byxorna över kängkanten för en mer diskret uppenbarelse, eller om man ska följa strömmen och skylta med dojjorna. Jag har inte riktigt bestämt mig än. Kan ju bli ett ben av varje så att det inte känns så utstuderat.

NOTE TO SELF: För att göra den här bloggen lite roligare måste jag hitta sladden som är ämnad för att föra över bilder från mobilen till datorn.


En Youtube-request. Tipstack till Carin. Ja jag vet att den förmodligen är gammal, men den är rolig för det.

Inga kommentarer: