2008-10-10

Eftersom alla bryr sig...

Dagen började i en kompis soffa, efter en het och intensiv tv-spelskväll. Den fortsatte med lite ångest över att jag var tvungen att ta mig ner till samma kompis arbetsplats med hans nyckel, men gick snabbt över i lycka eftersom jag i alla fall inte var bakfull.

Den fortsatte sedan med det inplanerade projektmötet. Vi kläckte naturligtvis åtminstonde 1,5 jäkligt bra idéer över en effektiv och trevlig lunch. Sedan gjorde vi lite affärer med nikotinanknytning, innan vi avslutade mötet med en rundtur (läs: bygg inte om hela jävla infrastrukturen varje månad Göteborg!!!) i den nya redaktionsbilen - en Benz....

Var en stund hos min mor med min bror (ofrivilligt rim). Det var trevligt och bjöds på god mat. Min bror började slåss med mig. Han fick stryk. Mentalt. Av mamma eftersom han höll på att förstöra hennes taklampa.

Kvällen avslutades med lite pill med den här bloggen. Och många svordomar över att min dator lever sitt eget liv, och jag har inte råd med en ny. Snart är det helg. Undrar vad man ska hitta på då?

Inga kommentarer: