2008-04-12

Den som inte förstod att förra inlägget handlade om någon annans tankar har förmodligen inte snappat mycket av de andra inläggen heller.

Idag är det lördag. Jag är hemma och tittar på TV. Det är roligare att blunda. Blåvitt vann med 4-0.... Nu får produktionsbolagen, SVT och alla andra finansjättar sätta sig ner kring ett stort runt bord och ta ett gemensamt beslut. Detta håller inte. Körslaget, jo det är ju färgglatt, men det gör liksom inte riktigt ett program.

Undra hur många klagobrev Ema Hamilton får till sin SVT-adress varje dag. Undra hur stor andel av dessa som någon läser.

Snart måste det hända något häftigt. Ge mig något att göra, Göteborg!

4 kommentarer:

Leif Ekstedt sa...

Kollade IFK- Norrköping. Det som slår en hammarbyit är att IFK i matchen spelade som Rehn gjorde i Djurgården. Men tyngd och teknik räckte ju för att sopa golvet med "peking". Jag förstod Din senaste skrivning10/4.
Ha det!

Anonym sa...

vaddå handlade om någon annans tankar. bist du tankeläsare? jag har sett dina röda pjucks. jag tycker det är läge för dig att komma ut med din fritidssysselsättning. och varför kan du inte bara säga att du inte vill låna ut dem? måste du kommunicera det via din blogg? jag tycker det är lågt.

Anonym sa...

när kommer svaren på förra quizet? känner att jag är het.
peta selakovic säger jag oxå. tack för mig

>Genrich sa...

nkpg 4-ever:

Nu tycker jag det är du som är låg.

stellan:

vore ju kul om fler än 3 personer deltar, men de kommer snart.