2008-02-26

Ny layout...

Kolla där uppe. En ny header! I'm a selfmade man med en självgjord bloggrubrik. I den I-landskultur vi nu lever i har jag rätt att känna mig mäkta nöjd med min tillvaro. Nu ska jag bara fixa något snyggare till min andra blogg som handlar om fäktning. Har en idé på att ta på mig en snygg kostym, slips och hela kittet, samt en fäktmask och en sabel och sedan posera galet i olika vinklar. Det kan nog bli bra mot en trendig bakgrund.

Det var för övrigt årsmöte på min fäktklubb igår. Mycket heta intriger där. Undertecknad (mitt favoritord när jag bloggar förresten) blev invald som suppleant. Så det är alltså först nu ni kan börja förvänta er stordåd från GöteborgS Fäktklubb.

Mer negativt. Jag är sjuk. Har ont i halsen, vilket är den värsta typen av förkylning man kan ha utan att vara jättesjuk. Jag förväntar mig empati i form av riksdaler från alla.

Såg att bröderna Coen kammade hem stort på Oscarsgalan igår. Jag ska se filmen nu, men jag har svårt att tänka mig att de överträffat Fargo.

Zlatan har ett hål i knäsenan. Jag visste inte ens att man hade en sådan. Knäskål kan jag köpa, men var sitter knäsenan? Är det hälsenan som byter namn som när Södra Vägen blir Mölndalsvägen?

Dagens låt: Sonic Youth - Dirty Boots (bör dock upplevas i en sanslös tjugominuters liveversion)

Inga kommentarer: