2008-02-15

Alla andra har tydligen sportlov

TRIST Det blev inget "flow" idag. Snarare stiltje. Men framåt går det ju onekligen. Långsamt.

Träffade en kompis idag som tyckte jag skulle uppdatera listan med florettfäktare. Frågan är om jag besitter denna självdistans, eller om jag helt enkelt ska lägga ner listan?

Ännu en dag av telefonsamtal. Man tröttnar ganska lätt på att höra sin egen röst upprepa sitt eget namn.

"Liberian International" AIK:S Dulee Johnson är bokstavligen i farten - igen. Läs mer på www.BaraBen.com. Dulee´s egen hemsida är för övrigt en orgie av narcisism och självgodhet utan distansering. Kolla in den också, via BaraBen.

Det blir en lugn fredag, gärna med två-tre filmer och en massa chips. För er som inte känner mig så är filmtittande en ganska stor del av mitt liv. Kanske tar jag mig i kragen och går ner och hoppar lite rep och över lite bänkar på träningen också. men det vet man ju aldrig. Nu ska jag ringa folk som inte svarar igen. Ha en trevlig helg allihop.

Inga kommentarer: