2009-01-02

Tanken slog mig precis. Det är helg. Igen. Känns ju ganska skönt nu efter att ha avverkat denna ganska meningslösa dag.

Uppdrag: Var kommer OASIS ha sin efterfest när de spelar på Scandinavium den 25 januari? Jag har för övrigt redan lagt ut uppdraget på entreprenad, men jag betalar dåligt och lär väl därför inte få något svar. Det vore rätt nice att ha tagit en öl med Liam Gallagher.

Säljer för övrigt min gitarr. En Fender Stratocaster. Nypris 5100 kronor. Bortsett från at den är sönder så är den faktiskt i väldigt bra skick. Missförstå mig rätt nu. Stallet är löst, men det går ju att reparera till rimlig kostnad. Då jag aldrig skulle sålt gitarren om jag inte behövde pengarna kan ni ju kanske räkna ut varför jag inte lagat den själv.
3000 spänn är et fynd. Först till kvarn får mala.


Kränger också en nybörjargitarr (Telecasterkopia) tillsammans med en Cube-förstärkare. Endast 1000 spänn. Också ett fynd. Det är mellandagsrea på ointelligent.blogspot.com helt enkelt. Dessutom litar jag inte riktigt på Blocket.

Blir poker ikväll. Om jag lyckas övertyga min förkylning om att det är en bra idé. Mina vinstchanser är tämligen goda - och om man väger bra odds mot förkylning så vinner alltid oddsen.

Inga kommentarer: