2008-11-15

Har ägnat dagen åt att skriva några skitnödiga texter, så då kan jag ju lika gärna knyta samman säcken med ett blogginlägg.

Uppstigning 06.30 imorgon för att åka och döma i Halmstad. Kan man kalla mig eldsjäl eller måste man hunnit bli gråhårig då? Ska bli kul att se mina fäktare i action dock. Det är ju därför man åker dit, även om domarbiten är mitt alibi.

Varför ska man debattera Alex Schulmans blogg i samhällsprogrammet Debatt? Vem låg med vem för den publicieten av 1000apor.se? När de dessutom tar in Birro på telefon så undrar man om Schulman själv regisserat programmet, eller kanske hans agent (om han nu har en sådan). Dessutom är det svårt att hysa agg mot en sida där Peter "Sveriges roligaste man" Apelgren figurerar.

Blir nog till att gå ut imorgon för de sista hundringarna på kontot. På söndag är det jobb och sen väntar terminens svåraste vecka. Som sju svåra år komprimerade till 4 dagar närmare bestämt. Det blir mycket kaffe.

När klockan är 01:26 sätter jag inga rubriker på mina inlägg...

Inga kommentarer: