2008-10-13

Ännu en kändis. Ännu en rättegång. Varför publicerar de namnet på Tito men inte på denna folkkära artist? Jag vet vem det är. Jag känner honom inte.

Min käre lagom tjocke bror har köpt ett Nintendo Wii. Det är många hetska dueller i det Lundergardska hemmet just nu. Den lille envetne har gått och tjuvtränat bowling under hela eftermiddagen. I de andra sporterna är jag tämligen ohotad. Självgod? You be the judge.

Dagen har ägnats till en massa nyttiga ting jag behövde styra upp. Man känner sig lite ordentlig efteråt. Nästan äcklad. Tänk vad jag skulle ha åstadkommit om jag alltid var så här effektiv. Jag skulle ju kunna göra hela släkten stolt.

En bekant jag har genom fäktningen är för övrigt helt underbart bra på att spela gitarr.

1 kommentar:

Frankie sa...

Nyheter24.se publicerade hans namn från start och har fortsatt med namn och bild hela vägen...