2008-10-15

Jag skall till Amsterdam. Men jag vet hur det kommer bli, jag kommer åka dit utan att egentligen ha varit där. Som med alla andra städer jag frekventerat, ungefär. Nåja man ska inte gnälla. Resan är betald och det kommer säkert bli trevligt. Holland är ju ett i-land och jag har bara sett tre olika sporthallar där...

Kalmar-Blåvitt på lördag. Då tar vi ytterligare ett kliv mot den osannolika trippeln.
Optimist och verklighetsförnekare. Absolut.

Imorgon ska jag arbeta. Det är ju ingen hit.

Tips för att underlätta livet:
- Gå ut på krogen - behöver ju inte vara lördag för det.
- Titta på repriser av Shark kl 23.00 på trean (vardag krävs)
- Låtsas att du inte bor i Göteborg och att det är höst.







1 kommentar:

Leif Ekstedt sa...

Det är roligt att läsa din blogg. Då får jag ta del av dina tankar som ersättning för att du geografikt bor ganska lågt från oss så vi därför inte träffas så ofta live.

Roligt ska det bli med det äldsta barnbarnets bröllop som också är det första barnbarnet som tar det steget.

Det är mormor som skrivit detta.