2008-03-27

Simon vann mitt QUIZ i högsta stil. Alla andra är lata eller dumma, förmodligen en kombination.

Idag har jag inte gjort mycket vettigt, annat än att förbättra min relation med pizzabagaren nere på Tugget.

Skulle gått på bio idag och sett en film om Räfven, men det blev ändrade planer. Ber om ursäkt.

Var och åt hos mamma idag. Såg på Criminal Minds, hela avsnittet kändes som en hyllning till Frank Miller. Om det är bra eller dåligt låter jag vara osagt.


Imorgon blir det InDesign och jag hela långa dagen, och så ska det städas och tvättas. Sen ska det eventuellt frekventeras ett födelsedagskalas i nyktert tillstånd, och sen ska det åkas bil till Köpenhamn. Sen ska klockan vara morgon och då ska jag vara domare. Sen ska jag åka hem igen. Känner på mig att det blir en lång weekend. Kanske skulle man stanna i Vesterbro och ha nära ner till Malmö på måndag?

På måndag är det ju allsvenskan igen. Man kan leva upp igen. Den här eviga vinterdvalan utan någon fast punkt i tillvaron och tidsrytmen är äntligen över. Måndag. Avspark klockan 19.00. Underbart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

när får jag mitt hångel henke? vilka var de rätta svaren?

Anonym sa...

det kommer. det kommer.