2008-03-18

Oj nu hände något dåligt i köket...

Jag vill vomera på Youtube och teknikens universum. Men det kan jag inte. Istället lagar jag i skrivande stund gourmetmiddag - fiskpinnar och pulvermos. Flashigare än så blir det inte på en tisdag.

Imorgon ska jag ringa VD:ar och vara jobbig journaliststudent. Det ska bli kul. Jag ska bättra på mitt förhållande med fråken Adobe InDesign också. Vi hatar varandra på ett ömsesidigt sätt.

Det blev ingen träning - för någonting weird har hänt med min kontaktbok på Hotmail. Alla namn var borta, satt en hel eftermiddag och letade adresser i minnet innan jag fick tipset att du kan ju alltid kolla på MSN. Discusting dag. Vaknade dessutom upp med ryggskott och jag tror att jag har luktat katt hela dagen. Men det kan vara min paranoida sida som spelar mig ett spratt.

Jag vill åka bort i påsk, men det ska jag inte. Jag ska vara hemma och jobba. Bara så ni som vill veta något personligt om mig vet. Jag har otroligt mycket att göra - och jag har inte ens ett jobb. Var ska detta sluta?

DAGENS OUTFIT
Inbillad katt
Kaffe
Tom plånbok
Keps
100-kort.


Helt otippat var snön borta idag. Inte mig emot.

Inga kommentarer: