2008-03-13

A nostalgic little trip

Det har av goda vänner efterlysts krafttag på min blogg. Personliga inlägg är tydligen inne, så here we go:

Steg upp på tok för tidigt för att sjunga Ja må du leva för min far. Min bror är ganska tondöv, så nog vaknade farsgubben i alla fall. Grattis far.

Jag har redan skrivit om filmen, som alltså gjordes färdigt under dagen i skolan. Får se om den eventuellt dyker upp på Youtube i en framtid nära dig.

Jag har gått till förbannelse idag. Till skolan. Hem från skolan. Till Vasaplatsen. Hem från Vasaplatsen. Vardagsmotion, kallas det.

Fikade med två glada kamrater idag. Kamrat Silver var försenad. Ursäkten var klockren:
- Det ringde på en från Jehovas vittnen, så jag vågade inte gå ut på en kvart.
Kamrat Joel den Röde var ännu senare, han hade ingen ursäkt. Vi var på Café Vasa - da place to be in högstadiet. Det mesta var sig likt, en riktig nostalgisk trip. Skillnaden var kanske samtalsämnena. Istället för att tala om vilka uteställen vi inte kom in på i helgen satt jag och Joel och diskuterade våra hårfästen, som tycks vara på väg bakåt. I might be related to Svennis - seriöst.

Resten av kvällen ska bli egotime. Jag, min dator och en bra film. Blir inte bättre på torsdagar...
Dagens outfit:
Kalsonger från Carl XVI Gustaf
T-shirt från Supporterklubben Änglarna
Långärmad Piké från utlandet (tillhörande bror)
Jeans med lagom slitage från Wrangler
Strumpor från mormor

1 kommentar:

Anonym sa...

You go Bengan!