2008-03-23

De senaste tre dagarna har jag levt i en förvirrad värld och inte riktigt vetat vad som är babord och vad som är styrbord. I min naivitet trodde jag att jag skulle kunna bli fri från nikotinets last genom bloggterapi. Ungefär som en Jönköpingsbo som försöker sluta rösta på Kristdemokraterna bara för att det går dåligt för HV71...

Men nu har jag kommit på andra tankar. Tack The Boris, som räddade mig ur min svacka. "Men varför sluta?" Jag har faktiskt inget vettigt svar på den frågan.

Det skulle ju kunna anges ekonomiska aspekter, men då slutar jag hellre äta.
Det skulle ju kunna anges tandhygieniska skäl, men det rinner ut i sanden eftersom jag inte varit hos tandläkaren sen jag blev oralt misshandlad (bokstavligt talat) av en fucking praktikant på Guldheden för cirka 5 år sedan.

Göteborgs Rapé och jag älskar varandra. Så kommer det alltid vara.

1 kommentar:

Anonym sa...

glad i could help