2008-03-10

Bigtime med Soundtrack är förbannat bra...

Oj, kolla han uppdaterar! Är det inte fantastiskt.

Ja, nu har jag varit singel i snart en vecka. Fördelen med Facebook och innehavande av en blog är ju att man kan skylta med det där, så man slipper gå runt och repetera det för var och varannan människa. Men förutom bloggar och Facebook är 2008 ärligt talat ett djefla pissår.

Varför kan det inte vara säg...1991...igen. Då jag var kungen av kungar på Sega Mega Drive - och det betydde faktiskt något. Men nu, nu har ungarna fettvalkar och lirar WoW istället. Fy fan. Jag gillar att vara bitter.

Och vad hände med brittpopen? Plötsligt bestämmer sig alla för att sluta köpa bra musik och börja lyssna på Backstreet Boys istället. Jag menar vad fan liksom.

Gissa vem som har skaffat en biljett till Bruce i sommar. Man kan således köpa ett lyckorus för cirka 600 kronor. Billigt.

Idag var jag ute och sprang. Jag förstår mig inte på mig själv. Senast jag sprang en mil så tog det fan 54 minuter. Var längesedan man kände sig så värdelös. Idag tog det 38, utan att jag har löpt ett steg på en månad. 38 är typ sjukt bra för en som inte löptränar. Förstår inte det där. Jag sprang väl på, typ, sjuk, ilska, typ.
Fäktningen gick mindre bra. Hann bara köra 4 matcher, och då var jag redan hungrig. Men med magplattan på lyckades jag alla fall grisa till mig en seger....

1 kommentar:

Boris sa...

du har rätt, henrik. barn är feta. idag såg jag två ungar slåss om en chokladbit som låg på marken. en ropade "hur kan du göra så mot din egen choklad!?"
jag såg på de framtida vårdtagarna med förakt. våra skatter ska betala deras fetma.