2007-12-03

Det ryktas att...

...Joakim Geigert snart kommer avslöja allt i en kommande artikel. Han vet bara inte om det själv ännu.

...Våran grupp totalt missförstod innebörden av att skriva ett Medieporträtt. Jag tyckte vårat var roligast ändå.

...Det slutna sällskapet Digamma, elitens elit, kommer hålla sammankomst på Torsdagskvällen. Lokalen är dock ännu okänd för medier. Det ryktas vidare att Patrik Ekwall är så ledsen att eyelinern rinner ner för kinderna, eftersom han inte är bjuden.

...Andrés Vasquez enda kriterium när han valde ny klubb var att komma så nära landslagets EM-camp som möjligt.

...Lars Leijonborg inte har svarat på mitt brev...

"Bäste Lars

Vid senaste riksdagsvalet lade jag min röst på ditt parti. Ni lurade mig, eftersom ni inte uppfyllt något av de löften ni gav. Med hänvisning till Konsumentlagen vill jag nu därför häva köpet, och få tillbaka min röst. Den kommer istället att tillfalla KPML(r).

MVH Henrik Lundegard"

...möjligtvis kan det uteblivna svaret från Lars sida bero på att brevet inte innehöll varken konkreta eller sublima frågor.

Inga kommentarer: